На днешната среща в КТ”Подкрепа” между Националните стачни комитети на КТ” Подкрепа” и КНСБ и Лекарския съюз се взе решение за създаване на Национален щаб за организиране на протестните действия в страната.
Протестните действия са провокирани от неадекватните и непоследователни действия на управляващите по отношение на финансирането и евентуалната реформа в системата на здравеопазването.
Нарушава се правото на българските граждани за своевременен достъп до качествени здравни и медицински грижи. Нарушава се и трудовото законодателство за работещите в лечебните заведения.
Нашите искания са :
1. Да се осигури в момента адекватно финансиране на системата на здравеопазването.
2. Да се заплатят в срок от един месец сумите, които Националната здравно осигурителна каса дължи по извършените дейности.
3. Да се заплатят в срок от един месец сумите, които Министерство на здравеопазването дължи по извършени дейности.
4. Да се потърси обяснение и отговорност за неизаплащането на лечебните заведения за извършените дейности от страна на Националната здравноосигурителна каса от представителите на Министерство на здравеопазването в Надзорния съвет на НЗОК.
5. Да се съобщи , в какви решения за определяне на делегирани бюджети и заплащане на лечебните заведения са участвали представители на Министерство на здравеопазването в Надзорния съвет на НЗОК и какво е било тяхното становище.
6. Да се осигури адекватен бюджет за системата на здравеопазването за 2011 година.
петък, 22 октомври 2010 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Подписа се Общински колективен трудов договор за системата на предучилищното и училищно образование за Община Шумен
Уважаеми колеги, партньори и съмишленици, С чувство на удовлетворение и дълбока признателност отправяме благодарност към всички, които имаха...

-
РС на КНСБ Шумен и Работнически клуб ”Спорт и здраве-ШУМЕН” Ви кани на Първомайски спортен празник Заповядайте на 2...
-
Днес се проведе редовно заседание на РС на КНСБ - Шумен, на което бяха отличени 47 синдикални активисти, председатели на СО, общински коорд...
Няма коментари:
Публикуване на коментар