сряда, 2 октомври 2013 г.

А В Т О А Н К Е Т А „Достоен ли е трудът, който полагам?”

7-ми октомври 2008 г.е обявен за Световен ден «За достоен труд» от Конгресът на МОТ За 6-ти път синдикалисти от цял свят на 7-ми октомври 2013 г. ще отбележат Световния ден «За достоен труд» Приятелю на нашия сайт, РС на КНСБ- Шумен ТИ предлага: А В Т О А Н К Е Т А „Достоен ли е трудът, който полагам?” Спри за малко! Прочети и си отговори на следните въпроси? 1. Производителен ли е трудът, който полагам на работното си място? 2. Добро ли е заплащането, което получавам? 3. Имам ли социална сигурност за мен и моето семейство? 4. Осигурена ли ми е възможност за кариерно развитие? 5. Искат ли мнението ми и имам ли възможност да го изразявате по повод работата ми? 6. Участвам ли при вземане на решения, касаещи моят трудов живот? Ако отговорите на всички въпроси с “Да” то тогава ти трябва да си спокоен/а, че твоят работодател ти е осигурил условия за достоен труд по смисъла, който влага Международната организация на труда / в сайта на Международната организация на труда можете да прочетете повече какъв е смисълът, заложен в думата “достоен“/. Ако отговорите дори и с едно “Не”, то твоят работодател има още какво да направи за теб и колегите ти. Не оставяй нещата такива каквито са! Опитай се да прецениш достатъчно ли сме / аз и колегите ми/ взискателни към ръководителите в това да осигурят условия за достоен труд. НИЕ сме убедени, че и те биха били по-доволни, когато служителите са по-производителни! Нека опитаме! Може да се получи!

Няма коментари:

Първомайски спортен празик по случай деня на труда

На 28.04.2024г. от 9:00ч. на спортните площадки на СУ”Сава Доброплодни” се проведоха традиционните първомайски спорни игри организирани от Б...